Hola amic Agustí,
Desprès de llegir la teva darrera carta desitjo que ben aviat ens poguem trobar,això seria la millor noticia que ens podries donar a tots,no pug imaginar el que deu ser aquest capitol de la teva vida, però sabent com ets, se que així i tot en treuràs coses importants per el teu proper futur.
KIBBLAH
La barca rosega contra els macs llisos dela platja mentre l'home, amb els peus enfonsats fins els genolls en l'aigua, l'empeny.
Les orenetes i l'olor dels pins omplen l'aire.
Finalment, la barca sura sobre el blau i l'home puja i deslliura la vela de les seves cordes.
Posa rumb cap L'aigualit vermell on neix el sol.
T'envio una abraçade ben forta.
fins ben aviat.
Joana M. March
El bon soldat - Ford Madox Ford
-
*"(...) Estem tots tan espantats, estem tots tan sols, necessitem tant que
des de l’exterior se’ns reafirmi el nostre propi valor per existir!"*
...
