Acab d'escriure a n'Agustí i volia verificar l'adreça: no té codi postal?
I una altra pregunta: és possible visitar-lo?... entre el 23 i el 24 podria fer un forat i anar-lo a veure. Me dius com ho puc fer? ...
Sí, ha estat llegir la 21à. carta el que m'ha fet deixar tota la resta de feines per posar-me amb ell.
Sap tant de greu aquesta situació, fa tanta ràbia i genera tanta impotència!
El tanquen a ell i ens fan presoners a tots de la seva maquinària surrealista i inhumana, començant per les víctimes a qui pretenen protegir. Pobres fills i pobres pares!
Ja veig que te n'ocupes molt d'ell i que aconseguires mantenir-lo animat durant els primers temps, però són circumstàncies molt dures i és natural que tengui moments d'enfonsament total.
Res, li aniré escrivint i li faré arribar llibres i revistes. L'hem de tenir distret...
Una forta abraçada,
Mercè Garau i Blanes
