Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris MGarau. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris MGarau. Mostrar tots els missatges

Com ho puc fer?

Acab d'escriure a n'Agustí i volia verificar l'adreça: no té codi postal?

I una altra pregunta: és possible visitar-lo?... entre el 23 i el 24 podria fer un forat i anar-lo a veure. Me dius com ho puc fer? ...

Sí, ha estat llegir la 21à. carta el que m'ha fet deixar tota la resta de feines per posar-me amb ell.
Sap tant de greu aquesta situació, fa tanta ràbia i genera tanta impotència!
El tanquen a ell i ens fan presoners a tots de la seva maquinària surrealista i inhumana, començant per les víctimes a qui pretenen protegir. Pobres fills i pobres pares!
Ja veig que te n'ocupes molt d'ell i que aconseguires mantenir-lo animat durant els primers temps, però són circumstàncies molt dures i és natural que tengui moments d'enfonsament total.

Res, li aniré escrivint i li faré arribar llibres i revistes. L'hem de tenir distret...

Una forta abraçada,

Mercè Garau i Blanes