Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris JMayol. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris JMayol. Mostrar tots els missatges

Benvolgut Agustí

Palma, 22 de setembre de 2008

Benvolgut Agustí,

Com deus imaginar, quan na Dora em va dir que vos havíeu trobat, vaig tenir una sorpresa, i lament molt la teva situació.

M'ha vengut al cap que mumpare m'havia dit diverses vegades que la presó és una desgràcia que li pot caure a sobre a qualsevol! Quina raó tenia!

He mirat una mica el teu blog a la feina, però hi vaig -com sempre- molt atabalat. M'he enviat l'adreça a casa, per mirar-lo amb més calma, i duc vint minuts barallant-me amb Google i no hi ha manera d'entrar. Crec que, en passar dels 54 anys, s'ha d'anar renunciant a coses; i el domini de la informàtica no està fet per pre – senils com jo mateix.

He vist, tanmateix, que mantens activitats i curolles. Això és bo! I fins i tot un cert humor creatiu, sense el qual no series l'Agustí que tanta alegria ha escampat pel món.

He fet un altre intent, i he aconseguit entrar al blog! No, no sabia res de n'Alomar, i sols tenc les noves que ha tret en Cil. Veig que avui dilluns en Pere Sampol se n'ha assabentat i t'ha escrit des del Senat, trobant un moment entre els debats d'en Solbes i de la tonyina vermella. Esper que la seva ajuda, des del lloc on es manté, et pugui ser útil.

Veig també pels teus comentaris que tens possibilitats d'obtenir el 3r grau. Et desig que sigui prest, i que puguis anar recuperant una situació de normalitat.

Tot i que na Dora ja porta un any treballant al centre, i que me sol comentar episodis i situacions que hi viu, ara que hi tenc un amic m'adon de tot el que n'ignoram.

Teniu limitacions de lectura? Si vols llibres o revistes, digues-ho i te'ls farem arribar.

Sobretot, conserva l'empenta i el coratge, acumula idees i curolles per quan tornis rodar per fora, que hi ha molt per fer i els més vells començam a estat retuts!

Voldria tornar embarcar talls de síndria, juvenils i frescos, en aquella Nau, que en un país com toca no hauria d'haver naufragat mai!

Fins prest, Agustí.

Que puguem evocar això amb un tassó de vi i un pa amb oli.

Joan