Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris PSampol. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris PSampol. Mostrar tots els missatges

Bon dia, Agustí


Bon dia Agustí:

Avui he rebut la teva carta, ha redolat uns dies pel Senat. Així mateix en Cil em va informar de la teva situació el passat 11 de setembre que coincidierem a l'acte del desembarc a Santa Ponsa. No en sabia res.

Em sap greu el que t'ha passat i no hi puc donar passada que això pugui acabar en presó. Aquests dies em miraré la informació del teu bloc i veurem si podem fer alguna iniciativa o sumar-nos a les que hi ha en marxa.

En quan a la teva situació personal no sé si et podria ajudar si fes alguna gestió davant la direcció de la presó, o alguna cosa més concreta. No voldria fer res sense el teu consentiment.

Ara tens el meu correu (aquest deu ser del Parlament). Et donaré una altra adreça
peresampol@psm-entesa.cat

Esper notícies teves.
Una abraçada.
Pere