Carta cinquena



Extracte de la carta cinquena de n'Agustí Baró,
a Bel Rosselló i Cil Buele

(rebuda dimecres, 27 d'agost de 2008, a les 13:20)

Apreciada Bel i apreciat Cil,

Ahir a la tarda m'arriba aquesta vostra tercera missiva...
Sincerament, a mi em costa una mica recordar tot el que vaig escrivint i a qui. En poder m'hi pos i vaig fent i enviant perquè vos arribi com abans millor per a rebre les vostres després.
Lo d'escriure m'ocupa i m'omple. Ara, el que realment voldria és cantar. I més encara acompanyat de tots vosaltres...
D'ençà que compartesc cel·la amb en Tolo, puc veure la televisió de 2 a 5 i a partir de les 9, més o manco. Emperò el comandament el porta ell, si bé coincidim a bastament amb els gustos. Vaig assabentant-me del dia a dia a l'exterior, esbiaixat pels mitjans institucionals i privats...
Diaris i revistes poques i de temps ja passats...
Visites. Aquí en diuen comunicacions. En arribar-te aquesta segurament ja hauràs passat per l'experiència. Dura. Estaria bé que us posàssiu d'acord en les visites, coordinar-les, ja que sol n'és permesa una a la setmana, on hi poden assistir un màxim de quatre persones.
Gràcies per fer costat als meus pares. En ells rau la meva preocupació. Gràcies.

Agustí