Carta quarta


Extracte de la carta quarta de n'Agustí Baró a Miquel López Crespí
(Rebuda el 20 d'agost de 2008)

Apreciat Miquel,
...En l'adversitat pot ser hom pugui surar i enfortir els lligams que ens afegeixen a les arrels comunes del gest i la paraula...
Quant m'alegra poder llegir-te, meravellat pel concert del gest que descrius en el preàmbul del darrer hivern de Chopin i George Sand a Valldemossa, enmig de la il·lustríssima jet-set de l'època, la qual es repeteix, era rere era, submergida en la hipocresia instal·lada en l'oligarquia del poder.
Ja em disculparàs per la meva neguitosa ortografia. L'oralitat sempre ha estat més bé el meu fort. I cantar la meva alegria, per compartir el meu delit.
No sé bé si aconseguiré mantenir la comunicació amb tots els que us interessau per la meva persona.
El temps en captiveri s'allarga massa i atendre aquesta nova situació meva m'ocupa en extrem.
Acostumat a les noves tecnologies, tenir diccionari a prop i a rebre l'ajut ortogràfic del corrector, m'ha mal acostumat i ensenyorit. Hauré de refer l'hàbit d'escriure. Intentaré mantenir correspondència amb tots i m'alegrarà rebre noves.
Amb en Cil, n'Olívia i qui s'hi apunti, proposo de dur endavant un blog d'ús restringit als interessats, anomenat, si el lloc és lliure: encaptivitat.blogspot.com on anar recollint tot plegat i alhora facilitar-me a mi no haver d'explicar una i una altra vegada el mateix. T'hi apuntes?
Malauradament, d'ençà els cinc darrers mesos, les noves tecnologies no sols m'havien permès recuperar l'autoestima, si més no m'havien permès recuperar l'entusiasme i la il·lusió d'anar conformant el que anàven anomenant una corporació social amb uns principis recollits a "joanotcolom.blogspot.com" i que amés albiraven, no sols, la meva recuperació econòmica.
T'agraeixo molt la lectura que em fas arribar. Gràcies.
Esper poder aconseguir establir comunicació amb el màxim de promptitud possible, i alhora encomanar-vos l'entusiasme que tenia i tinc.
Gràcies de bell nou pel teu suport.
Esper que t'agradin els meus comentaris als blogs. Si arriben a poder publicar-se.
Rebre el teu suport m'encoratja a suportar aquest captiveri gratuït.
Salut i força.

Agustí