Carta primera

Extracte de la carta primera enviada per Agustí Baró a Cecili Buele
(rebuda el 13-08-2008)

"Gràcies, gràcies, gràcies! No et pots imaginar lo content que m'ha fet rebre les teves lletres i memòries dels companys...
Narrant el dia a dia del meu captiveri, miraré de fer-ne cinc cèntims.
He intentat narrar fins a la data el dia a dia, presentar personatges i descriure ambients. M'hi manquen infinitat de detalls que voldria anar destriant.
També penso que igual estaria bé si us interessa compartir les meves lletres. Ja veurem. El fet és que m'he de retrobar amb la lletra manuscrita...
Ja he desestimat l'ús del telèfon. Agrairia les adreces de correu, llistades, de tots els companys, amics, amigues. El telèfon resulta extremadament costós i decebedor, ja que la majoria de vegades em veig obligat a haver de parlar amb un contestador automàtic...
Desitjaria que des de fora les accions per ajudar-me fossin coordinades i consensuades. Ja es veurà.

Agustí
"