Carta cinquantadosena

Extracte de la carta cinquantadosena de n'Agustí Baró, a Cecili Buele
(rebuda dimarts, 11 de novembre de 2008, a les 12:45)

Centre Penitenciari de Palma de Mallorca, 6 de novembre de 2008

Apreciat i benvolgut Cil

Sempre ho veuràs,no acab de posar la carta setmanal a la bústia que m'arriba tramesa teva, en aquesta ocasió la setzena.

Això va com va, companys. A hores d'ara us en podreu anar adonant no sols de la situació kafkiana que m'ocupa, si més no la indefensió a què porta l'Administració com escau de la Justícia en aquest país. Per a llogar cadiretes. Sí, senyor i senyores, m'ha tocat a mi, emperò li pot succeir a qualsevol.

Trobau que això està bé?!

Com sempre m 'alegra tenir noves de l'exterior i més quan algú s'hi afegeix de nou.

Salutacions, Carme Sanfrancisco, sóc en captiveri, no m'he amagat, m'han tancat. Escriu-me aviat. Fins prest.

Al meu cosí. Joan, pensava que ja hi estaves afegit al blog. Salutacions i fins prest.

Mercè, Lluís, amics no és tan complicat venir a visitar-me, sols em cal el vostre DOI i nom complet i després coordinar la visita malgrat em sembla que sol·licitant-ho a la Direcció del Centre Penitenciari fins i tot es podria concertar alguna visita extraordinària.

Cil, ara com ara sols recauen sobre mi dues condemnes que suposen una reclusió de 12 mesos, no d'un any i mig com dius al blog. No me n'afegeixis. I el que es esper poder aturar-ho amb l'ajut i suport de tots plegats.

Fins prest, companys i amics.

Per cert si em deixen escollir els dies, els tres dies del permis de Nadal, ja em direu quins trobau més interessants perquè hi hagi el màxim d'amics per l'illa i puguem organtizar el Pa amboli o el que calgui.

Salut, coratge i resistència

Agustí

Ah! Per cert, penso que tinc una nova ocupació en el mòdul. M'han proposat exercir de barber. Què us sembla, companys? Sembla que es tracta de tradició familiar. La meva mare és perruquera. Mos veim diumenge

1 comentari:

Olivia ha dit...

Querido Agus:El Domingo anterior...tuve una comida en casa de unos amigos de la cual fue imposible salir a la hora prevista...no te pude ver....con las esperanzas puestas en este fin de senmana...resulta q me equivoco de dia.. no era el domingo...Dios mio ...era el sabado a las 11h...ayyyyyyy q dolorrrr...eso me pasa por desordenada...y por no llamar a tus padres cada dia e irlos a ver..como minimo un par de veces senmanales...asi aprendere...perdona...pronto llegara el sabado q viene y si todo va bien nos veremos espero q estes recibiendo bien mis cartas...te sigo escribiendo..no dejes de hacerlo tu...porfavor q me alegran los segundos..minutos...horas..dias..semanas..meses..del año q no durara ni mucho menos tu encierro de eso me encargo yo....besos oli