Carta quarantena

Extracte de la carta quarantena de n'Agustí Baró, a Cecili Buele
(rebuda dijous, 27 d'octubre de 2008, a les 09:50)

Centre Penitenciari de Palma de Mallorca, 21 d'octubre de 2008

Apreciats i benvolguts Cil i Bel, Benvolguts amics

Hi ha hagut novetats a la meva moratòria. A més de l'alleugeriment provocat per l'ingrés de les nòmines dels treballadors del mòdul, la qual cosa ha fet minvar l'ansietat instal·lada en el personal pel consum, a migdia m'han indicat que, si vull, puc accedir a un destí en el mòdul.

No es tracta de cap treball remunerat, succeït que sembla que afavorirà l'obtenció de vis a vis i a més de facilitar el desitjat informe dels funcionaris, el qual fins a la data no m'ha permès, sembla ser, d'obtenir un treball remunerat per fer front a la meva situació de precarietat econòmica.

Res, que des d'avui he de restar a la zona d'esbarjo una estona més per endreçar-la. Avui m'ha tocat fregar una zona del menjador.

De segur que en ficar aquesta tramesa a la bústia, per la tarda, els funcionaris avisaran de l'arribada de correu, però perquè aquesta setmana no deixeu de rebre noves meves, automàticament després d'aquestes quatre ratlles més, m'acomiado fins a la propera ocasió.

Fins prest.

Salut, coratge i resistència.

Agustí