Carta cinquantaunena

Extracte de la carta cinquantaunena de n'Agustí Baró, a Cecili Buele
(rebuda dimarts, 11 de novembre de 2008, a les 12:45)

Centre Penitenciari de Palma de Mallorca, 5 de novembre de 2008

Apreciats i benvolguts Cil i Bel, apreciats amics:

Pensava a dia d'avui rebre tramesa teva, amic Cil, no ha estat així, emperò afortunadament per a satisfacció meva he rebut una nota de Miquel López Crespí on aquest m'informa de la vostra propera visita per a dia 9 a les 10 del mat´i en la qual també em diu que ha sentit campanes del meu possible alliberament.

Tant de bo fos així. Penso que pel que fa al meu alliberament definitiu malauradament haurem d'esperar una mica més, esper que pocs mesos més. Vull pensar que es tracta sols del permís que vaig sol·licitar de Nadal, voldria equivocar-me.

Pel que fa a la visita, heu de tenir en compte que l'horari de visites ha variat, segons us informo en aquesta mateixa tramesa, penso que a hores d'ara ja els meus pares també us hauran informat.

Què dir-vos més?

Avui m'he decidit a escriure unes lletres al director del Centre Penitenciari que m'acull sol·licitant-li entrevista personal per tal d'intercanviar coneixements.

Per tal que tingueu noves meves aquesta setmana, m'acomiado fins a la propera.

Salut, coratge i resistència

Agustí