Carta trentasetena

Extracte de la carta trentasetena de n'Agustí Baró, a Cecili Buele
(rebuda dijous, 23 d'octubre de 2008, a les 09:50)

Centre Penitenciari de Palma de Mallorca, 19 d'octubre de 2008

Apreciats i benvolguts Cil i Bel,

Avui diumenge, ha tornat a haver-hi visita. Esperada visita, veure rostres amics, apreciats i estimats sempre m'alegra l'estada. Han vingut els meus pares, en Noel i n'Olívia.

Sembla ser, per part d'en Noel i amb qui ja ho ha pogut parlar, que a més d'afegir-se a facilitar qualque diner, la cosa d'organitzar un concertet podria funcionar i fer-se. Mirau per on això de tornar a cantar també esdevindrà, com fou, una bona eina per fer front al desgavell regnant.

Què n'és de fresca i bona la rialla compartida amb sentiment. Guaitau que això de col·laborar econòmicament en el meu alliberament podria esdevenir un altre cop quelcom que ofengués la justícia. Sincerament no n'és la meva intenció. Més m'hagués estimat sortir-ne sense tant d'enrenou. M'ho vull prendre amb humor i optimisme i així voldria que us ho prenguéssiu tots vosaltres.

He notat el pare una mica desmillorat. M'ha comentat que l'ha envestit una mica de grip. La mare, esplèndida. N'Olívia, meravellosa i amb noves pel que fa a la malaltia que la té atrapada. Sembla que les possibilitat d'afrontar una petita intervenció li poden facilitar la convivència amb ella.

En Noel, com sempre, atabalat i fotut per no tenir al costat el seu amic i col·laborador com i en aquestes circumstàncies.

Per avui i per aquesta tramesa, penso que ja n'hi ha a bastament. La propera setmana hi haurà força esdeveniments a comentar i explicar-vos.