M'arriba carta d'Agustí

València, 02 d'octubre de 2008

Estimat Cil, m'arriba carta del nostre benvolgut amic Agustí.

No et conec personalment però crec que no tendríem cap problema per entendre'ns... el cas d'Agustí i les vicissituds que la vida (per dir-ho d'alguna manera) està fent-li passar crea un vincle -sens dubte- per dalt de moltes coses més quotidianes i lleugeres.

T'envie la darrera carta que em remet. La veritat es que feia ja com a deu anys que no enviava cartes manuscrites a ningú, serà que hem perdut el costum de la comunicació, del sentar-se a escriure per comunicar, per dir alguna cosa, per saber-ne d'un altre... però, estic amb l'Agustí en que "això de l'internet" ens ha permès obrir uns canals de comunicació impressionants, sense els quals, ara mateix, tu i jo, no estaríem "parlant" d'aquest cas ni ens havérem conegut mai.

Mentre arriba l'hora de sentar-nos a una taula amb l'Agustí i demanar-nos tres begudes per poder estar un hora parlant de tot un poc, esperarem eixe moment amb la confiança de que tot passe prompte, el més aviat possible.

La seua darrera comunicació -que has posat al bloc- m'ha deixat un poc apagat, la lluminositat de l'Agustí a altres comunicats ara ja no hi era, i es que el èsser humà no és infinit, no podem aguantar dia rere dia els colps sense que es donen compte.

Tan de bo agrairia viure a Palma i poder anar a visitar-lo, per a fer que es notara més acompanyat, però crec que això esteu aconseguint-ho entre amics i familiars.

Parlem, estem en contacte, moltes salutacions i records a l'Agustí si vas a veure'l.

EDUARD

1 comentari:

Cecili Buele i Ramis ha dit...

Gràcies, Eduard, per posar-te en contacte amb n'Agustí i mirar de donar-li una mà, en la situació terrible en què es troba reclòs a la força.

Ens podem anar comunicant.

T'agraesc que m'adjuntis aquesta carta seva que, com la teva, miraré de col·locar dins del seu blog (aprofit per demanar-te que també tu hi posis allò que consideris oportú, ja que m'ha demanat que t'apunti a la llista de les persones autoritzades a fer d'administradores (m'imagín que t'ha arribat la comunicació - invitació)

Fins prest.

Salut.

CIL BUELE