Carta vintena


Extracte de la carta vintena de n'Agustí Baró, a Cil Buele
(rebuda dimecres, 1 d'octubre de 2008, a les 13:40)

Centre Penitenciari de Palma de Mallorca, 27 de setembre de 2008

Apreciat Cil,

T'he de de fer un encàrrec.

Pot ser en Miquel se n'adoni abans de quan toc de peus a terra o quan vaig pels aires. M'has de fer el favor de convèncer-lo que enviï un exemplar de “La Marrada” a n'Eduard Torres i entre altres posar-nos per feines i a rendibilitzar els esforços.

S'adreça de corre de n'Eduard Torres és:

Eduard Torres
Plaça Doctor Landete, n. 2 pta 8
46006 València

El meu exemplar ja comença a estar ple d'anotacions i em cal per fer-hi feina.

Pel que fa al blog penso que hauries de convertir en usuaris també n'Eduard, en Joan Mayol i Francesc Pérez. Aquest darrer també m'ha escrit i com que ho ha fet a l'ordinador, que hopengi ell. Et faig a mans la darrera de n'Eduard.

Per cert, quan he esmentat Francesc Buils, no en sabia rea, de la crisi de Govern. Me n'he assabentat aquesta tarda.

Bé, vaig a provar sort i tanco el sobre. Així t'arribarà abans.

Salut, Coratge i Resistència.

Uff! Quants de Pa amb oli et dec a hores d'ara?

Agustí