Bona nit des de València!

El 14 / setembre / 2008 21:27, ha escrit:

Bona nit des de València, Cil!

Tot just dissabte al migdia vaig rebre carta d'Agustí, i ja he pogut vorer que heu penjat la meva carta al bloc, per mi cap problema sempre que a l'Agustí li parega bé; no sé què et fa falta ara, et passe la seua carta a word i te l'envie? ja em dius.

Com ell em comenta cal anar parlant, des de la tranquil·litat i perspectiva que això de lluitar pels fills de manera demoníaca deu acabar-se i deixar de convertir-se en un mercat d'insults i creuament d'acusacions...

Fa anys que estic lluitant des de la conversa, des de la calma que segueix la tempesta, per recuperar aquest seny que sembla em perdut i està abocant homes i dones a un enfrontament social estrany i un poc estúpid, on els que ho paguen tot són els fills, tocats de l'ala ja per sempre i, sobretot, de cara al seu futur... què poca perspectiva de futur tenim!

Com podran -d'ací a vint anys- relacionar-se una dona i un home?
Pendents sempre d'una possible denúncia de maltracte?

Estic a un a entitat a la que et convide a posar un LINK al blog si ho creus convenient, treballem des de València per a que conceptes com el de la custòdia compartida avancen, també altres com la tolerància i l'enteniment, la raó, el parlar.

L'adreça? pots visitar-la i decidir tu mateix a: http://lacomunidad.elpais.com/usuarios/afamdeh

També, des de València, treballem molt amb la gent de: http://www.custodiacompartida.org

Bo, gràcies per tot l'esforç que estàs fent, per un pare, per un amic, per una persona que necessita una veu al costat... tots ho necessitem tard o d'hora, llavors es descobreixen els vertaders amics!

Fins sempre, att.

EDUARD



1 comentari:

Cecili Buele i Ramis ha dit...

Bona nit des de Mallorca, Eduard

M'alegra tenir notícies teves i rebre'n aquest missatge.

La hi vaig penjar, la teva carta, precisament, per indicació seva, i després d'haver-te demanat si no hi tenies cap inconvenient.

Veig que la idea que manté n'Agustí és de transcriure en aquest blog allò que ell escriu en paper.

Naturalment que m'aniria molt bé que em passassis a word allò que t'arriba. Però si tens massa feina i no et va bé, també pots provar d'enviar-m'ho per fax al 871 93 86 93 (com fan altres de Mallorca que me'n fan arribar-ne còpies fotocopiades a la bústia de casa...) Com et vagi millor!

M'alegra poder compartir amb tu totes aquestes reflexions que em passes i que miraré també de penjar a ENCAPTIVITAT. Si em passes les adreces del correu electrònic d'aqueixes entitats o d'altres persones que consideres oportú que hi accedeixin,  ho podran fer sense cap casta de problema, entrant en aquest blog d'ús restringit a aquelles persones i/o entitats que hi siguin interessades.

Pel que fa a l'enllaç, miraré de fer-ho tot d'una que pugui; ja que és bo que anem ampliant l'àrea d'inicidència del tractament d'aquesta temàtica tan complexa i alhora tan envitricollada (acab d'arribar a casa, després d'haver participat cívicament en una concentració de rebuig i protesta contra la violència masclista exercida en la persona de Laura Gallego, una al·lota de 26 anys assassinada a la vila mallorquina de Marratxí fa poques hores... El Grup d'Homes Contra la Violència Masclista hem suspès la reunió que teníem programada per a avui a la mateixa hora i ens hi hem fet presents...)

Ho faig amb molt de gust (!), això de romandre al costat de n'Agustí, ara que dispòs de temps i ganes d'ajudar un bon company, amic des de fa dècades, que està passant per una situació no desitjable per a ningú, com és ara la d'haver de romandre reclòs dins la presó de Palma, pel fet de no haver pogut pagar els 600 euros mensuals que el jutge sentencia que ha de pagar a la seva ex...

Salutacions.
CIL BUELE