Carta vuitena


Extracte de la carta vuitena de n'Agustí Baró, a Cil Buele
(rebuda divendres, 12 de setembre de 2008, a les 19:58)

Centre Penitenciari de Palma, 8 de setembre de 2008

Estimat, apreciat i benvolgut Cil,

No sé si tot plegat ens durà a bon port, emperò et confesso que a més d'encoratjar-me, m'entusiasma com pren la singladura aquesta aventura de compartir. L'allau de cartes comença a plantejar la necessitat d'organitzar i coordinar les trameses. Us ho prego, sé que a tu també et pot suposar una despesa que en fer comptes Déu n'hi do! A mi ja comença a representar un problema el qual amb el temps no podré fer front. Tot recomana seny i ordre.

Així els comento als amics que van interessant i em fan arribar el seu suport: Antoni Ignasi Alomar, Miquel López Crespí, Miquel Adrover, Bartomeu Niell i el seu fill Gabriel... Penso que hi pots trobar bons col·laboradors i així els ho comento. Parleu-ne! Per internet resulta més senzill i esper prest poder-m'hi afegir.

A la cata, tramesa a Miquel López hi trobaràs aclariment del que et parlo...

Voldria fer-te, fer-vos un prec. Tinc l'esperança de poder gaudir aviat del 3r grau penitenciari, per la qual cosa aviat ens podrem abraçar. Emperò com que l'espera es pot allargar, t'he de manifestar un desig que tal volta es podria realitzar. Es tracta que em fa molta il·lusió llegir el poemari de na Tonina Canyelles. Tal volta li podries fer saber i ella pot ser me'l podria fer arribar. Què en som d'aprofitat! La veritat és que em fa molta il·lusió llegir-lo i aquí em resulta complicat. Tal volta l'editorial tingués a bé fer-me'n arribar un exemplar. Què trobes?

Bé. M'he atrevit a enviar-te aquestes poques lletres, perquè de segur que en Miquel López compartirà la meva darrera tramesa amb ell, esper, i no volia que et sorprengués.

Gràcies de tot cor, amic Cil.

Agustí.

Uf! Com pren tot plegat. No ho sé si aquest humil bandejat se'n podrà sortir. Tanta sort que compto amb tots vosaltres.