Carta sisena


Extracte de la carta sisena de n'Agustí Baró,
a Cil Buele
(rebuda dimarts, 2 de setembre de 2008, a les 17:20)

Apreciat Cil,

Ahir vaig rebre el munter de pàgines que em tramets i que van engirgolant aquesta germanor que em fas arribar.

Ençà la teva visita, del passat dissabte, amb els meus pares, fins a dia d'avui no m'havia pogut posar a escriure. Tot per la gran quantitat d'aconteixements als quals he de fer front, a més de la tensió d'una especial atenció a les relacions humanes, les quals si més no són noves per a mi i que us de dir que se'm presenten extremadament exagerades.

I, a més, els canvis de temperatura que es produeixen de la nit a la matinada m'han sorprès amb un refredat que també m'obstaculitza la concentració.

Dilluns passat vaig rebre paquet postal d'en Miquel López Crespí. El qual em va fer regirar les meves lectures. Em va sorprendre tant “La Ciutat del Sol”, que me l'he engolit i us en deixo la meva recomanació...

Aquest gripot no em deixa del tot acurar la cal·ligrafia i menys ordenar el pensament per a fer-lo didàctic...

Tant de bo se'm pugui alleugerir aviat aquest malestar i pugui refer òptimament la comunicació.

Memòries a tots i encoratja'ls a escriure o simplement enviar-me fotografies o retalls de diaris, revistes...

Disculpau el meu estat. A la propera esper poder estar millor.

Salut. I gràcies de bell nou a tots.

Agustí