Company Bauló, des de València

València, 04/sept./2008

Company Bauló!

Poc ens coneixem fora d'aquella vesprada que vàrem coincidir a la Real, els dos gravant al grup de música sefardí i amb la mateixa càmera.

Sóc l'Eduard Torres des de València. El bon amic Cil Buele ens té informats a tots pel mig del blog que s'ha obert del teu cas. Ja fa una mesada que estàs empresonat, dius que tal volta la cosa va per a mig o un any, vols menejar el cas als mitjans?

No sé si a l'illa ho hauran tret, pense que sí, donat que eres una persona coneguda i que no has mort ningú, sinó que ets la víctima d'aquesta trampa social que hem muntat entre tots.

Aquest “rotllo” de parelles, fills fílies i fòbies, a més d'odis viscerals i actituds contra natura, sols ho podem entendre els que han passat per la situació.

Bo, per desgràcia i com sempre, caldrà que passe el temps per a que la cosa es calme, però, mentres tu estàs ahí tancat. Encara que t'imagine decidit i segur de les decisions que has pres, durant aquestos darrers anys, convençut del que fas i per què.

Vaig començar a escriure a l'ordinador, però em va semblar estúpid que t'arribara una carta amb lletra impresa, tipus arial 11 o bé new roman o el que siga (els darrers mesos estic utilitzant el tipus trebuchet i fent un interliniat d'1,5), cada volta més, a la meva vida, em cal mirar-ho tot més en calma i deixar un poc de blanc al costat per no ofegar-me... ja saps, di-me quina lletra utilitzes i et diré com eres.

Estic segur que t'has convertit, un poc, en l'ànima de la teva cel·la; els companys que han passat per ahí sempre m'han dit que dins tot és més autèntic i no la falsa bogeria que ens hem muntat “fora”; per desgràcia estic a la península i no puc anar a visitar-te... m'agradaria acostar-me a dur-te llibres, revistes, alguna cosa per menjar diferent, xerrar, riure'ns un poc de tot.

Com et passa el dia dins? Pots tindre el portàtil? Imagine que no, però pots passar-te el dia a la biblioteca o estàs pegant-li voltes al pati? I els funcionaris? Hi haurà de tot... però amb la teva experiència ja et veig fent propostes per a festejar el Nadal, muntant un grup de teatre per fer un espectacle del Pare Noel o els reixos.

Promet anar fent una ratlles de tant en tant i enviar-t'ho i, de pas, ja em dius si necessites paper, sobres, segells... què podem enviar-te i en quines condicions d'embalatge.

Sé que hi ha organitzacions internes a les presons que reivindiquen millores i denuncien actituds fascistes dels interns, confie en que no tingues massa pressions. Poc puc fer més enllà d'escriure de tant ent ant però almenys que tingues en compte que, ací a València, parlem del teu cas i així li he dit al Cil Buele, que els amics no deixen de córrer la veu.

No vull preguntar-te pel tema familiar o com vas en la realció amb els fills... les nostrs exparelles ja s'encarreguen de menjar-los el cap.

De nou, salut i força des de València.

Sort, amic!

Eduard.

Els cromos te'ls passa la meva filla de 9 (nou) anys que viu amb mi; des del 2003 tinc la custòdia després que la meva ex m'acusava d'abusar d'ella i es demostrara que era una denúncia falsa; ara al mes d'octubre tinc una nova demanda de modificació, ja vorem què passa! E.